2011. november 25., péntek

POW WOW

Szeretném nektek megmutatni ezt a jópofa kis ajakradírt: 
Már több helyen is olvastam a Lush ajakradírokról, a honlapjukon is utánanéztem, aztán betértem az egyik üzletbe és mondtam, hogy ez iránt érdeklődöm. 

Az eladó hölgyek nagyon segítőkészek voltak, megmutatták szépen sorba, hogy melyik milyen illatú. Nekem ez a limitált, karácsonyi tetszett meg a legjobban, színre is különleges volt, meg érdekelt, hogy mitől pattogós cukorkás. Rögtön el kezdtek biztatni, hogy próbáljam ki, vegyek az ujjamra egy keveset, és dörzsöljem át vele az ajkaimat. Elég furcsa, icipicit olajos, ragacsos érzés volt, késztetést éreztem arra, hogy lenyaljam. Aztán ez egyik lány mondta, hogy nyugodtan meg lehet enni, mert teljes mértékben ehető, akkor nagyon meglepődtem...MMIIIII????? Erről sehol nem olvastam, nem akartam hinni a saját fülemnek, ez nagyon furcsa. 

Nos ezután jöttem rá a pattogós cukorka lényegére :) Hát ha nem használna, még akkor is megérné, mert klassz kis édesség, ami amúgy radírozza is az ajkaidat, szerintem nagyon jópofa. De ráadásul használ is. Figyelmeztettek, hogy ez a többinél kicsit nagyobb szemcsékből áll, ezért kevésbé radíroz, mint a többi ízű, de teli van nagyon sokféle olajjal, és azok nagyon jól ápolják az ajkakat.


Extrém limezöld színe van
És a benne található kincsek:
Pattogós cukor, Jojoba olaj, Csipkebogyó olaj, Argán olaj, Lime olaj, Spenót (gondolom ez adja a színét), Goji Berry, Ginseng gyökér, Koffein

Nagyon jópofa, és eddig használt is. Ha érdekel titeket ez vagy akár a többi ízben, menjetek el az üzletbe és próbáljátok ki helyben. Például a hamarosan megnyíló Allee Lush üzletben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...