2012. február 12., vasárnap

Viaderm tapasztalatok

Azt ígértem, hogy előbb jelentkezem majd a tesztelés eredményeivel, de ahhoz, hogy hiteles képet tudjak adni a termékekről még szükségem  volt egy kis időre.




Egy hónapig teszteltem a Viaderm Skin Beauty és a Viaderm Complete együttes szedését. Már ekkor is sok mindent megtapasztaltam, de rájöttem, hogy kell még egy kis idő ahhoz, hogy ne csak az együttes hatásról tudjak írni, hanem el tudjam különíteni a kettő hatását.

Már az első időszakban is, amikor naponta váltogatva szedtem őket feltűnt, hogy kevésbé hullik a hajam, és a körmeim is erősödtek. A bőrömön viszont sokkal kevésbé volt látványos a változás, talán picit puhábbnak és feszesebbnek tűnt, de sajnos a pattanásaim ugyanúgy megmaradtak, azon nem segített. Majd egy idő után elhagytam a Skin Beauty-t, és azt vettem észre, hogy kevésbé jelennek meg újabbak. Ennek sok minden lehet az oka, ugyanis a bőröm, mostanában mindenre nagyon érzékenyen reagál. Esetleg az is lehet az oka, hogy érzékeny vagyok valamelyik összetevőre.

Ezután újra szedni kezdtem a Skin Beauty-t is, és újból gyorsabb ütemben kezdtek előjönni a piros pöttyök rajtam, viszont azt tapasztaltam, hogy a bőröm sokkal feszesebb, és a sebek is gyorsabban gyógyulnak rajtam. Szóval pozitív és negatív hatása is volt, de a negatív nem tulajdonítható egyértelműen ennek. 

Mindenesetre végül csak a Viaderm Complete szedése mellett maradtam, és nagyon jó hatással van a hajamra. A zsírosodást nem tudta leszabályozni, de a hajam nagyon erős, nem törik, nem hullik, gyorsan nő és a körmeim is elég kemények, kevésbé törnek, szintén gyorsan növekednek. Ezt biztosan, hogy fogom szedni még egy darabig, mert nagyon elégedett vagyok vele.

A valós képhez meg kell még jegyeznem, hogy mostanában eléggé rendbe jött a bőröm, de például megint pattanásos lettem egy alapozótól, szóval ezt nem feltétlenül kell a Skin Beautynak tulajdonítani, de mivel egyszerre történt, ezért én inkább mégsem szedem. Valószínűleg annak, akinek száraz bőre van egy főnyeremény lehet, hiszen hidratáltabbá teszi a bőrt. Annak is érdemes próbálkozni vele, aki már túl van ezen a korszakán, és fiatalon szeretné tartani a bőrét. Nekem jelen tapasztalataim alapján nem jött be. Viszont a Viaderm Complete nagyon, azt mindenkinek bátran merem ajánlani.


Ti ismeritek a Viaderm-et, használtátok már valamelyik terméket?
Használtatok már hasonló terméket másik márkából? Mi volt  a tapasztalatotok azokkal kapcsolatban?
Írjátok meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...