2012. augusztus 6., hétfő

Abbahagyom a blogolást...

Nos, igen abbahagyom a blogolást... Ennek több oka is van. 

Egyik oka az, hogy már nincs hozzá kedvem, megtette ez a blog azt amire szükségem volt, támaszt nyújtott nehéz helyzetben, mert nekem örömet okozott az írása, és ezzel átsegített a problémáimon.

Másrészt nem érzem azt, hogy annyira sokat tudnék adni nektek ezzel a bloggal, nem érzem azt, hogy bármi újat tudok mutatni. A csapból is szépségblogok folynak, és nálam sokkal tehetségesebb bloggerinák és sminkesek vannak, akiket érdemes olvasni.

Harmadrészt úgy érzem, hogy mióta megvan ez a blog, sokkal inkább elszaladt velem a ló a smink- és kozmetikumvásárlás terén, sokkal több mindent megveszek mint azelőtt, és szeretném ezt a folyamatot megállítani és visszafordítani. Úgy érzem ez sokkal könnyebb lesz úgy, hogyha nem lesz folyamatosan a háttérben a blog miatti kísértés.

Aztán azt is be kell látnom, hogy az olvasótáborom is elég csekély. Bár én sosem azt néztem, hogy mennyien olvasnak, hanem azt, hogy én örömömet lelem benne. De talán jobb is így, ugyanis kevesebb embert hagyok cserben ezzel a döntésemmel. :)

Nagyon szerettem ennek a közösségnek a része lenni, de úgy érzem, hogy ideje továbblépnem. Ideje egy picit újra átgondolnom az életemet, az abban rejlő értékeket...

14 megjegyzés:

  1. Édes vagy, de szerintem csak te szereted egyedül a blogomat :)
    De attól mi még tarthatjuk a kapcsolatot :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de sajnálom.:((
    Tudom, hogy nem sok hozzászólást írtam, de mindig szívesen néztem be hozzád, az egyik kedvencem vagy.

    VálaszTörlés
  3. De kár!!
    Pedig te mindig olyan postokat írtál, ami nem tucattéma, pl a Nakedes postok stb.
    Sajnálom, hogy pont Te hagyod abba....

    VálaszTörlés
  4. Megint egy olyan blog zár be, aminek nem kellene :(

    VálaszTörlés
  5. .en is sajnalom, de a dontesedet el kell fogadni. Az utolso mondatod kulonososen tetszett.:)

    VálaszTörlés
  6. Én is sajnálom, noha ritkán kommenteltem, azt gondolom, hogy a sok tucat-száz kisebb olvasótáború blog között a tied kiemelkedett. Nagyon tetszett, hogy iszonyú részletességgel mutattad be a smink-és egyéb termékeket, mindent leírtál róluk, amire csak kíváncsi lehetett az ember, nem csak felpakoltál egy képet és írtál két sort. Ebben például jobban tetszett sok mainstream beauty blognál a tiéd :)
    A többi indokot megértem, amiért abbahagyod, de azért sajnálom. Sok sikert a továbbiakhoz! :)

    VálaszTörlés
  7. Ahj nagyon sajnálom. Öröm volt téged olvasni- nagyon meglepődtem a döntéseden, ezért is további sok sikert kívánok az életben! :(

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm lányok! Nagyon jól esik :) Sajnos az a helyzet, hogy a közvetlen környezetemben nem nézik túl jó szemmel a dolgot, és úgy érzem ha abbahagynám, az jót tenne. De vajon nem csak nekik, hanem nekem is? Igazából lenne mondanivalóm, de az nem feltétlenül a sminkelés kategóriába tartozik. Nem tudom mit tegyek :)

    VálaszTörlés
  9. Mostanában több beauty-blog átmegy inkább "én"-blogba, ettől függetlenül, ha neked is inkább ehhez lenne kedved, én például szívesen olvasnám. A környezeted a beauty részt nem nézi jó szemmel? Mármint hogy túl sokat költesz, vagy egyáltalán a blogolással van bajuk? :)

    VálaszTörlés
  10. Én szívesen venném ha blogolnál mert "jó a dumád", kíváncsi vagyok/lennék a továbbiakban is rád. Őszintén szólva nekem is kezd tele lenni a hócipőm ezzel a beauty blog dologgal, mármint saját részről egy nap 24 óra ami számomra nagyon kevés jelenleg. A legkevesebb jut arra, hogy valami értelmeset alkossak..

    VálaszTörlés
  11. Nyilván a költekezéssel van leginkább baj ... :) de ha valaki figyelmesen olvassa a bejegyzéseimet, pontosan arra jöhet rá, hogy erre magam is rájöttem, és próbálok pozitív irányba változni. Mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mostanában alig vettem valamit...

    Még nem tudom mi legyen, egyenlőre kicsit hallgatok, és fontolgatom a dolgot, majd meglátjuk :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...