2012. augusztus 18., szombat

Essence Miami Roller Girl színátmenetes pirosító - teszt

Egyik nap besétáltam a Rossmannba, és beleütköztem az Essence új limitált kollekciójába. Meglepődtem, hogy egész sok minden kapható még belőle, valamiért ezt nem kapkodták el azonnal. Egyedül ez a pirosító érdekelt ebből a kollekcióból.

Miami Roller Girl blush

Tudom, hogy az Essence nem a legjobb márka, de jó áron van, úgyhogy megvettem. Az tetszik benne nagyon - az átmeneten kívül - hogy a rózsaszín, egy meleg tónusú középrózsaszín szín, és a narancs se túl élénk, ezenkívül, hogy az egész matt, nincsenek benne csillámok.


Mindhárom árnyalat nagyon természetes, jól kihasználható kis pirosító "palettának" tartom. Nyaraláshoz ideális, hiszen egy terméket kell elvinnünk csak magunkkal, de mégis három színt is tudunk használni egy helyett. 

Essence Miami Roller Girl Blush - swatch

Nektek tetszett ez a kollekció? Vettetek belőle valamit? 
Nem sok helyen láttam, hogy írtatok volna róla, titeket sem fogott meg ez a kollekció? 
Van értelme egyáltalán ennek a sok limitált cuccnak?

3 megjegyzés:

  1. Szerintem van értelme, mert sokszor még jobbak az akkor kapható termékek, lásd pl. a Vampire's Love lakkokat, ez a pirosító pedig nagyon jó választás volt, praktikus is és nem hétköznapi. :-)

    VálaszTörlés
  2. mennyi ideig marad fenn? alapozóval vagy anélkül? milyen bőrszínhez ajánlanád? köszi^^

    VálaszTörlés
  3. Eléggé pigmentált és tartós. Bármilyen bőrszínhez illenek szerintem, mert természetes barackos, korallos árnyalatok. Nekem sikerült először túl erősen feltenni, meg is lepődtem, hogy ennyire pigmentált.Nekem egyébként sárgás árnyalatú bőröm van, ahhoz tökéletesen passzol, de szerintem a rózsaszín alaptónosú bőrhöz is jó lehet.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...