2012. november 3., szombat

Grapefruit mánia

Nyáron a málnás cuccokért voltam oda, most a grapefruit a nyerő nálam.

 
Az egész grapefruit szeretet a The Body Shop-os testvajjal kezdődött, imádom az illatát. Nyáron ritkán használtam, de a hidegben sokkal jobban kiszárad a bőröm, így inkább ez egy téli termék nálam. Azóta vettem mellé egy testradírt is, újra felfedeztem a Sunfleur arcradíromat, és belefutottam ebbe a Baleás - sajnos limitált - tusfürdőbe is.
 
 
Valamiért elfelejtettem lefotózni a The Body Shop szépítő olajat, úghogy abból csak promóképet raktam be. Ezt a terméket a hajvégeim ápolására szoktam használni, méghozzá úgy, hogy szárítás után egy picike cseppnyit szétoszlatok a tenyeremen, és beledörzsölöm a hajvégeimbe. Tényleg csak minimális kell belőle. A lábamon is kipróbáltam egyszer, de nekem furcsa volt, hogy olajjal kenegetem, pedig nagyon gyorsan felszívódott, nem hagyott olajos érzetet, de nekem mégsem tetszett annyira. Elég intenzív illata van, sokáig érződik még használat után is.
 
Az egész TBS-os termékcsaládot meg szeretném venni ebből az illatból, mert frenetikusan jó, frissítő, kényeztető az illatuk. Néha wellness napot tartok, az összesz terméket egyszerre használom, majd megiszok egy pohár grapefruit levet. Amikor ezeket együtt használom az egész fürdőszoba grafepfruit illatot áraszt, és mivel zárva tartjuk az ajtót, ezért még nap végén is grapefruit illat van ott, amikor belépek. Húgom ki van akadva rá, mert ő nem szereti, nem értem,  hogy lehet ez, bár ő alapból nem szereti grapefruitot sem.
 
Ami hiányzik még, az egy sampon. Tud valaki ajánlani esetleg valamilyen grapefruit illatú sampont. Ha az is meglenne, akkor teljes lenne a kollekcióm. :)
 
Ha szeretitek a friss illatokat, mindenképpen próbáljátok ki valamilyen grapefruitos terméket. Szerintem szuperek!


3 megjegyzés:

  1. Én is imádom a grapefruit-os dolgokat, illatokat. Nagyon jól hangzik a Body Shopos termék, szívesen megvenném én is :)

    VálaszTörlés
  2. Én régebben voltam grapefruit illat mániás:$ annyira imádtam azt a friss illatot! És azt hiszem minden egy grapefruitos arcradírral kezdődött :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...