2012. november 15., csütörtök

Twilight - Breaking Dawn II. - beszámoló

Tegnap megnézhettem a Twilight trilógia sorozat lezárását egy premier előtti vetítésen. Nekem nagyon tetszett a film, nagyon tetszett a rendezése. Ez volt szerintem a legjobb a négy film közül, annak ellenére, hogy nem volt tökéletes.


Nem akarok nagyon spoilerezni, mert nem akarom elrontani senkinek az élményét, de egy két dolgot azért szeretnék véleményezni, csak úgy finoman. :)

Először is szeretném picit elemezni a sminkeket ... Vámpírságról van szó, így a fehér bőr, és a sötét tekintet elengedhetetlen. A szemek füstösek, hangsúlyosak, az arcon legtöbb esetben egyszerű árnyékolást, szürkés  kontúrozást alkalmaztak, ezekkel nem is volt probléma. Viszont pl. Dakota Fanning (Jane) szeme egy-két jelenetben úgy nézett ki, mintha egy ötéves húzta volna ki egy kék szemceruzával. Az az érdekes, hogy a film végén, viszont sokkal jobb volt a szeme (felső), bár nekem a régi megoldás (alsó) sokkal jobban tetszett.



Amivel viszont kifejezetten problémám volt, az a fehér bőr. Ha itthon nézném, biztosan nem tűnik fel, de ilyen méretben nem lehetett nem észrevenni, hogy milyen béna a vakolat egyes szereplők arcán. Ez leginkább a Volturiknál (Aro, Marcus) volt észrevehető. Konkrétan iszonyúan látszik, hogy vastag réteg van ráhúzva a fejükre, világos színű kencéből. Egyénként biztosan nehéz lehet egy ilyen filmben sminkelni, szóval egy percig se mondanám, hogy én jobban csinálnám, de amikor a barátnőm is megjegyezte ezeket a hibákat, mert neki is feltűnt - pedig ő nem is foglalkozik ezzel annyit - akkor az már gáz szerintem.

Ami az egész filmben legjobban zavart, hogy a baba Renesmee rettenetesen mű volt, ez picit elvett az élvezeti értékéből a filmnek, de szerencsére elég gyorsan kinőtte a csecsemőkort.

Nagyon tetszett a film kezdete, iszonyú jól meg volt csinálva, illetve az is, hogy a film végén bemutatták az összes lényeges szereplőt, a régi filmekből is egy-egy képkocka erejéig. Nem szeretem, amikor egy több részes filmnek egyszer csak hirtelen vége szakad, és nincs semmi levezető. Szerintem ez nagyon jó lezárás volt.

A ruhák jelmezek közül az amazon csajszik szettje tetszett a legjobban. Elég jó lehet ilyen jellegű ruhát tervezni egy filmbe, irigylem a jelmeztervezőt. A legjobb a push-upos bőrmelltartó/top a jobb oldali lányon (Zafrina). :D


Elég vicces volt viszont az, hogy míg a többiek jól be voltak öltözve, ez a két csaj meg ebben a cuccban feszített a hóban. :D Elhiszem, hogy a vámpírok nem fáznak, de a színészek igen :P hogyha ez nem stúdióban lett volna felvéve eléggé kivitelezhetetlen lett volna. :)


Én nem vagyok nagy fanatikus, sem a Twilightért, sem a vámpíros dolgokért nem rajongok különösebben, de meg tudom érteni, hogy miért teszik ezt sokan. :) Pl. a pasi felhozatal sem olyan rossz. :P Aki kedveli Jacobot, annak fog okozni egy két kellemes pillanatot a film. :DDD

Összességében én nagyon elégedett vagyok a filmmel, voltak benne eléggé eseménydús, és vicces jelenetek is. Szerintem ez jó lezárása volt a trilógiának filmsorozatnak.
Szerintem érdemes megnézni, bár én elsősorban lányoknak ajánlom, a pasik valahogy nem annyira tudják ezt értékelni, az a tapasztalatom. :)

Remélem nem gondoljátok úgy, hogy túl sokat mondtam, és megírjátok majd ti is a véleményeteket, miután megnéztétek!
Nektek melyik szereplő(k) a kedvencetek?

13 megjegyzés:

  1. Te is az essence játékán nyertél jegyet? :)
    Én, bevallom, nem voltam oda a filmekért, a vetítés előtti napon daráltam le a 4 filmet (bár az első kettőt láttam anno), és hát nem mondom, hogy maradéktalanul élveztem :D
    Tetszett nekem is a film, és nekem is feltűnt, hogy mennyire béna Dakota Fanning sminkje... Tényleg jó volt az a lezárás a végén, a nyitójelent meg egy kicsit House-os volt :), de az is tetszett.
    Viszont volt, ami baromira zavart, mondjuk ez nem a film hibája, hanem a közönségé: iszonyúan hangosak voltak, hangosan nevettek, sőt, a csatajelenet végén tapsoltak O.o Ja és mellettem egy 6 éves kislány ült, aki az anyjával együtt minden egyes fej- és egyéb testrészletépésnél, gyilkolásnál röhögött. Hát wtf...
    Az én kedvenceim egyébként Alice és Jasper :) (bár azt hozzáteszem, hogy egyáltalán nem vagyok rajongó, vagy ilyesmi, csak ők a legszimpatikusabbak)

    De egyébként miért trilógia? Nem 3 részes sem a könyvsorozat, sem a filmek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, én nem az Essence játékon nyertem, hanem barátnőm kapott 2 tiszteletjegyet. Nem tudom te hol láttad. Én a Mamutban láttam, ott nem volt ilyen probléma a közönséggel, de megértem, hogy ez zavaró volt.

      Nekem is ők a kedvenceim egyébként, majdnem bele is írtam a posztba de végül nem. :)

      Miért trilógia? Mert hülyeségeket írok néha :D

      Törlés
    2. Az Arénában láttam.
      Egyébként még a bejegyzés vége felé is elejtettél egy trilógiát :D

      Törlés
    3. Pfff... ez kész.. köszi :)

      Törlés
  2. Mi vasárnap tervezzük megnézni. Még egyet sem láttam, soha se érdekeltek ezek a vámpirfilmek... kiváncsi vagyok azért:) Valószínű én is szombaton fogom megnézni az első 3részt, hogy egy picit képben legyek.

    berni-fashion.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz szólni hozzá. Majd írd meg! :) Egyébként több ember is most nézi meg az összeset, hogy kijött az utolsó rész, ez érdekes nekem. :)

      Törlés
  3. Én is vasárnap megyek megnézni, már nagyon várom! :)

    VálaszTörlés
  4. nem olvastam el a bejegyzésed:Dcsak az első pár mondatot, mert én szombaton megyek megnézni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig direkt nem írtam bele semmit a cselekményekből :)
      De azért remélem utólag majd elolvasod, és esetleg majd megírod te is a véleményedet. :D Jó szórakozást hozzá! ;)

      Törlés
  5. Jó szórakozást mindenkinek aki megnézi! Majd számoljatok be az észrevételeitekről. :)

    VálaszTörlés
  6. Na én péntekig nem is olvastam a postot, mert addigra volt jegyünk, de most már végre kommentelhetek :-)

    Dakota Fanning szemsminkje egyszerűen kritikán aluli volt, a végén 1-2 jelenetnél nézett ki valahogy, de annyira zavaró volt, hogy egyenletlenül volt kisminkelve. Pont azon gondolkoztam, hogy OK, kell neki a szúrós, átható tekintet, de végig azon filóztam, hogy ezt nem látták menet közben, hogy rosszul néz ki?????

    Nekem az sem tetszett, hogy Bella 1 kimerítő többórás szülés után full sminkben ébredt...lehet itt csak én maradtam le valamiről, de fura volt.

    Ami pedig a legjobban zavar, azoka béna narancssárga kontaktlencsék mindenkin....hyperzavaró volt, ráadásul Irina is borzalmasan volt kisminkelve (szerintem). Néhány szereplő egyébként is kerek szeméből még kerekebbet csináltak.

    A havon pucérkodáson mi is röhögtünk, de végülis logikus, mert úgyis "ki vannak már hülve", nem kell félniük egy giga felfázástól :-)

    A filmtől én sokkal többet vártam, nekem nem tetszett. Amitől még falnak megyek, mikor minden ember visszakérdez, hogy Olvastad?????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A full sminkben ébredés tényleg gáz :D Ráadásul még a műszempillája is kinőtt alvás közben. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...