2012. november 3., szombat

Új Essence körömreszelök - Teszt

Régebben olyan béna körömreszelőket lehetett kapni mindenhol. Általában az volt a jellemző, hogy színesek, mintásak voltak, emiatt jól néztek ki, de a körömreszelő gyenge volt, és könnyen lekopott róla a reszelő réteg. Rendes körömreszelőt csak körmös boltban lehetett kapni.
New Studio nails files
A Primőr cssomagban volt két körömreszelő is, amiknek nagyon örültem. Az felső az ún. Studio nails 2way kétoldalú körömreszelő, a második pedig Studio nails banán alakú reszelő, ami igazából szintén kétoldalú.
 
Mindkét reszelőre igaz, hogy van egy durvább oldala, ami a rövidítéshez való, illetve egy finomabb szemcsés oldala, ami a forma kialakításához való. A kettő között az a különbség, hogy a lila-zöld verzió finomabb, a banán alakú pedig durvább szemcsés. Nagyjából úgy kell elképzelni, hogy a rózsaszín oldal, ami a banán alakúnál a finomabb szemcsés, megegyezik a másik durvább szemcsés oldalával (zöld). Tehát ha az 1-es a leggyengébb erősségű, akkor így lehet őket leírni: lila - 1, rózsaszín, zöld - 2, fekete -3.
 
Az első körömreszelő a gyengébb, törékeny körmökhöz való, a második pedig az erősebb körmök rövidítéséhez, formázásához ajánlott. A banán alakú sötétebb oldala tökéletes a műköröm formázásához is. Nem igazán láttam ilyen erős reszelőt még ezen kívül drogériában, és ilyen jó áron. A gyengébb reszelő lila oldala tökéletes a köröm felületének reszelésére, ill. polírozására.
 
Mindkét szerelő mosható, tartós, és nagyon jó áron van, 449 Ft-ba kerül. A banán alakú reszelőt ajánlom akár körmösöknek is, vagy annak akinek szintén műkörme van. Tényeg szuper!

3 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy vannak új körömleszelők, de belegondoltam, hogy nyilván, ha a régieket kivonták.. na mindegy nekem ígéretesnek tűnnek. :D :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Ezt a zöld reszelőt ki kell próbálnom! Sajnos valóban úgy van, ahogy mondod, a legtöbb papír reszelő dörzsirétege kb. reszelés után teljesen lekopik. Nekem sajnos az üveg reszelő sem vált b, azzal is ugyanígy jártam. :(

    (Ha van kedvetek, nézzetek be hozzám is: http://barkingbeauty.blogspot.hu/)

    VálaszTörlés
  3. Ma megnéztem a reszelőket a Rossmannban,de drágának találtam őket. :( Viszont nagyon jó a cikk. Nézzetek be hozzám is.

    http://szepseg-vilag.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...