2011. december 28., szerda

Év végi 10+1 kedvenc

Most nem igazán sminktermékeket válogattam össze, hanem kiegészítőket, krémeket...az egyéb kategória termékei kerültek most előtérbe. De azért bekerült egy két sminktermék is.



1. Beauty Blender: Az alapozót mindig ezzel viszem fel, mert nagyon jó eredmény érhető el vele nagyon vékony rétegben is.


2. Sigma ecsetek: Minden más felviteléhez szinte már csak ezeket az ecseteket használom.



3. Bioderma sminklemosó: Tökéletesen tisztít, de kíméletes a bőrhöz. Kis kiszerelésben van meg, de meg fogom vásárolni nagy méretben is, mert az eddigi legjobb sminklemosó, amivel találkoztam.



4. Doliva arckrém: Télen jobban kiszárad a bőröm, ennek megelőzésére a Doliva hidratáló arckrémét használom. Olívaolaj tartalma ellenére nem lesz tőle olajos érzetű a bőröm. Éppen arra jó, hogy pótolja a bőr zsírtartalmát a szükséges mértékben. Nyáron nem hiszem, hogy használnám, de télre mindenképpen ajánlom. És nagyon jó az illata, friss olajfalevél illat, nem biztos, hogy ezt mindenki értékelni tudja, de nekem tetszik.



5. Garnier Anti-dark circles korrektor: Sok tanulás, kevés alvás, hatalmas lila karikák, ijesztő külső --> hatalmas szükségem van most erre...nincs erős fedése, de pár használat után némi javulás észlelhető... (ő nem jött el a fotózásra...)

6. Yves Rocher SOS árnikás kéztisztító zselé: Ezt a terméket folyamatosan cserélgetem, most épp ezt a fajtát vásároltam, és elégedett vagyok, finom az illata, nem hagy ragacsos utóérzetet.



7. Zamian Gold csokis maszk: A nagy csokimennyiség amit elfogyasztottam előhozta a bőrömből a legrosszabbat. Talán hülyeség, hogy én kívülről mégis csokival próbálom meggyógyítani? :)



8.  MAC Reflects bronze glitter: Számomra ha a Karácsony, a szilveszter, akkor az azt jelenti, hogy itt a glitter ideje is. Idén szilveszterkor ezt szeretném töményen az egész szemhéjamra tenni. Nem spórolok vele :)



9. UD Pocket Rocket szájfény - Kirk: Ő az új pasim, folyton a számon csüng :) Csak egy átlátszó réteget képez a számon, de közben nem csak fényessé, hanem hidratálttá is teszi, és védi a kiszáradástól. Picit furcsa, kávés illata van... A ti pasitoknak is volt már ilyen illata? :)



10. Essence Colour & Go körömlakk - 72 time for romance: Mint mondtam, december a glitter ideje, úgyhogy a körömlakk is természetesen glitteres lesz szilveszterkor. Önmagában 3 rétegben felkenve szuper.
(Meg tudja valaki nekem mondani, hogy ez milyen szín???)



+1. Sun club bronzosítók - 01 Natural, 02 Sunny: Lehet, hogy bolondság, de én nyáron nem használok bronzosítót, viszont télen igen. Nyáron kiválóan bronzosít a nap is, de télen nagyobb szükségességét érzem a használatuknak. Ezért lett ez a plusz 1, mert ez nem tipikusan téli termék :)


Ha bárkit bármi részletesen érdekel, vagy szeretnétek megtudni valamiről, hogy hol és mennyiért szerezhető be írjatok!

Boldog új évet kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...