2012. január 7., szombat

Bécsi haul

Már elég régóta elfekvőben vannak a Bécsben vásárolt termékeim, ezért úgy gondoltam, hogy már ideje lenne bemutatni őket. 


Én ha külföldön járok mindenképpen felkeresem azokat az üzleteket, amik olyan termékeket kínálnak, ami Magyarországon nem érhető el. Szeretek körülnézni a helyi termékek, márkák között.
Én eddig még nem sokszor, de mindig karácsony előtti időszakban jártam Bécsben. Ha ott jártok ti is feltétlenül menjetek be a BIPA-ba. Igen sokak szerint ez csak egy drogéria, de nekem sokkal több ennél, nekem Bécsben ez ugyanolyan kötelező, mint a karácsonyi puncs, vagy a sajtos kolbász.
A BIPA saját márkás termékei az Essence-szel, illeteve a DM s-he stylezone márkájával esik egy kategóriába. Nem hatalmas minőségről van szó, de annál nagyobb kínálatról. 
Több vonal is van a BIPA saját termékei között, az egyik inkább tinédzsereknek, vagy akár már kislányoknak is szól, ez a b.pretty márkavonal. Bár ez talán gyengébb minőség mint a többi, de nekem bevallom, ez a kedvencem. Fillérekért kaphatunk nagyon jó dolgokat.
A Look By Bipa márkavonal hasonlít leginkább az előbb említett két márkára, mind kinézetben, mind minőségben, mind kínálatban nagyon hasonló. Nagyon széles a színskálája például a körömlakkoknak, illetve a szemhéjpúdereknek.
Az iQ cosmetics pedig picivel drágább, kicsivel jobb minőségű termékek márkavonala a BIPA saját termékei közül. Ez talán érettebb korosztályt céloz meg mint az előző kettő. 
Ezen kívül találkozhatunk még a GOSH márkával is, illetve olyan termékekkel itthon is ismert márkákból (L'Oreal, Maybelline) amik itthon nem elérhetőek. 

Lássuk mi az, amit nem bírtam otthagyni :)


Az első két b.pretty körömlakk (1,29 euro) 14 berry pearl, 30 hazel színben. Két nagyon ellentétes lakk, az egyik egy nagyon jó nude szín, a másik pedig csillámos pink szín, az egyik nagyon visszafogott, a másik nagyon vad. Ugyanakkorák, mint az Essence lakkjai, 5 ml-esek.





A második egy b.pretty shiny rúzs 10 mystic színben. Natúr fáradt rózsaszín enyhe aranyló fénnyel. Ára: 1,99 euro. Tökéletes szerintem első rúzsnak. Legalábbis én tinikoromban mindig ilyenre vágytam. :)



A harmadik terméket már használtam szilveszterkor glitterek rögzítéséhez, ez a b.pretty Glitterfix, melyet 2,29 euróért vásároltam arany színben. Az egyik oldala átlátszó gélt tartalmaz, a másik oldala pedig apró arany csillámokat. Először fel kell vinni a gélt, majd bele kell tapogatni a csillámokat. Azt kell hogy mondjam, nagyon jól bevált. Én nem ezzel, hanem MAC glitterrel próbáltam ki a rögzítő gélt, és használtam hozzá Fix+-ot is, de nagyon meg voltam elégedve vele. Természetesen a vad dörzsölést azért nem bírja. :)



Ezen kívül hazajött velem egy Gosh nude színű (mi más) rúzs is, Cappucino 146 színárnyalatban, mely 9,99 euróba került. A fedése közepesnél erősebb, az állaga fantasztikusan krémes. Nagyon jó érzés viselni. 




Az utolsó termék egy Maybelline korrektor, méghozzá Fit me 20-as, amit egyszerűen nem értek, hogy miért nem hoznak be hozzánk. Innen üzenem, hogy legyen elérhető nálunk is!!! Szerintem simán van olyan jó, mint a MAC Select Moisturecover korrektorom, legalábbis én nem tapasztaltam különbséget, ha hatóanyagban van is különbség nekem mindkettő nagyon bevált. Elég nagy színskálája van ennek a terméknek, mindenki megtalálja a számára megfelelőt, erre is utal a FIT ME kifejezés. Az ára 6,99 euró volt.



Ha a Fit Me alapozóból lett volna megfelelő színárnyalat készleten, valószínűleg azt is megvettem volna. De abból úgyis van elég, úgyhogy nem bánom, hogy így alakult.

Nos én ezeket a termékeket hoztam haza Bécsből. Elég tudatosan vásároltam, mielőtt kimentem volna szétnéztem a BIPA weboldalán, kinéztem magamnak jó pár dolgot, amiket aztán élőben is megtekintettem, és ezekre a termékekre szűkítettem. Nem akartam sok pénzt költeni, így ezt a módszert használtam arra, hogy ne vegyek meg hirtelen felindulásból feleslegesen semmit. Úgy gondolom, hogy sikerült tényleg olyan dolgokat vennem, amik megérték az árukat, és amikre tényleg szükségem volt.

Ti ismeritek szeretitek a Bipa termékeit? Van még olyan bolt Bécsben ahonnan sminktermékeket szoktatok beszerezni?





8 megjegyzés:

  1. nagyon jó dolgok.. már mióta szeretnék én is egy olyan rúzst, amit elsőre mutattál :)

    Légyszi nézz be hozzám:
    http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Amikor Bécsben járok én is mindig bemegyek a BIPA-ba. :D Decemberben én is voltam, Gosh és Look cuccokat vettem. A Fit Me-t én is néztem, de a vélemények nem voltak túl pozitívak, ezért nem vettem semmit. De akkor lehet, hogy rosszul tettem... Ha gondolod, nézd meg, hogy én miket vettem:
    http://fleurpowerbeauty.blogspot.com/2011/12/becsben-jartam.html

    VálaszTörlés
  3. nyáron majdnem ugyanazeket a lakkokat vettem én is:D csak én egy picit sötétebb nude lakkot,de a berry pearl an ugyanaz :) nagyon szeretem őket :)

    VálaszTörlés
  4. Berry pearl nagyon tetszik nekem is, nagyon csajos :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszenek a rúzsok, szép a szád:)

    VálaszTörlés
  6. Én is kinn voltam karácsony előtt Bécsben... Bipából velem egy b.pretty Nail Polish Speedy zöld jött haza, lakkozott mancsokkal mentem ki, de mivel nem bírtam megállni, hogy ne próbáljam, ezért arra kentem rá... egy hét után csak azért mostam le mert már ráuntam. karácsonykor meg sajnáltam, hogy nem vettem pirosat is. Szerintem jó vétel volt 1,29euróért, és szép színek vannak közte, és nekem a kiszerelés is bejön, nem is szeretem annyira a nagy kiszerelésű lakkokat.
    Amúgy azt néztem Bécsben, hogy ott úgy árulják az o.p.i lakkokat mint vmi maybelline lenne, ez lehet, hogy csak furcsa mert itthon annyira nehezen beszerzhetők.:/

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is nagyon jók, annak ellenére, hogy olcsók. Opival én nem találkoztam, de valószínűleg ott az nem ekkora luxus mint itt :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...