2012. augusztus 10., péntek

Biker Boots - aazmiaz? :)


Dominika TAG-es bejegyzésében olvastam a Biker Bootsról, de fogalmam sem volt róla, hogy mi az, hogy néz ki, úgyhogy azon nyomban "meggugliztam". Az első benyomásom az volt hogy fúj ... de amikor megláttam ezeket a képeket, hogy hogyan néz ki felvéve, eldöntöttem, hogy be kell szereznem egy ilyet :)



Nem állati dögös? 
A Chanel táska se rossz...






Kate Hudson - Biker Boots
Kate Hudson - Biker Boots 2
Elegáns verzió
Elegáns verzió 2
Elegáns verzió 3

Nagyon nehezen szoktam magamnak csizmát venni, mert hosszas keresgélés után sem szoktam megtalálni a stílusomnak leginkább megfelelőt. Általában a legegyszerűbb lapos talpú fazont szoktam választani, aminek a sarkát nagyon hamar le szoktam járni. Nagyon örülök, hogy most rátaláltam erre a fazonra, mert ez nagyon tetszik, és nagyon passzol hozzám.

Tavalyi csizmám
Tavalyi csizmám 2
A legeslegjobban ez a Jimmy Choo csizma tetszik, de a hamisítvány is kb. 220 dollár, ami elég nagy visszatartó erő :) Ti kiadnátok ennyit egy csizmára? (Kb. 45-50 ezer forint) Az eredeti 800 euró, azon nyilván már el sem gondolkodom...

Ez a GAP változat is kalssz
Nekem nagyon tetszik az, hogy nagyon egyszerű, nem túl hangsúlyos maga a csizma, és ezért elég sokféle öltözékkel viselhető, és elég kényelmesnek is tűnik. Ezt egyszerűen nekem találták ki! :)

A Jimmy Choo csizmákat itt találjátok:
http://www.jimmychoo.com/boots/biker-lined/invt/247bikerbkl/
http://www.jimmychoo.com/boots/yule/invt/247yulebkl/

Ti hallottatok már róla? Nektek hogy tetszik?
Ti milyen ruhával viselnétek? Nadrággal vagy szoknyával inkább?

5 megjegyzés:

  1. Tavaly volt egy kísértetiesen hasonló csizmim, emlékeim szerint deichmannban sikerült belefutnom. Én is imádom az ilyen kis vagány, de kényelmes lábbeliket főleg ha a nyakam se töröm ki bennük. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a fajta csizma :$

    VálaszTörlés
  3. Mostmár nekem is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. http://www.deichmann.com/HU/hu/shop/noi/noi-cipok/00008001099561/Csatos%20csizma.prod?r=5&c=3&filter_size=all&st=PRODUCT&filter_cat=noi/noi-cipok/noi-cipok-csizmak
    ez ilyesmi. én is ilyet szeretnék most...:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...