2012. szeptember 30., vasárnap

MAC Preview bemutató ... képekben

Megint MAC-es bemutatón jártam, ezúttal az Arénában.


Két új kollekciót (Marilyn Monroe és Carine Roitfeld) és egy olajos, kombinált bőrre való bázist mutattak be nekünk. Nem akarok túl sok szót fecsérelni a kollekciókra, elég sok infót kaptatok már róla másoktól (Suzy, Calo(z), Lolly), inkább csak egy-két plusz érdekességet, személyes véleményt szeretnék elmondani, megmutatni nektek.

Marilyn Monroe kollekció bemutatója:
Marilyn Monroe kollekció, picit hiányosan
Mac Marilyn Monroe rúzsok - Pure Zen, Scarlet Ibis, Charmed I'm Sure, Love Goddess (egy hiányzik)
Felül: MAC MM szehéjpúderek (egy hiányzik), alul: The Perfect Cheek pirosító & a Beauty Powder
A bemutató sminket Makkai Krisztián készítette el
Az elkészült smink ... szemből
... és oldalról

Én őszintén szólva nem vagyok oda ezért a kollekcióért, (se Marilynért). A szemhéjpúderek nekem túl semmilyennek tűntek, a piros rúzsokat nem igazán szeretem, és több terméket meg lehet venni olcsóbban M.M.-s csomagolás nélkül is. 

Vannak benne nagyon szép termékek is, például a Pure Zen rúzs, és a The Perfect Cheek pirosító, de a Pure Zen rúzs benne van a Cremesheen+pearl kollekcióban is, ami állandó, és bármikor máskor meg tudom venni, a pirosító pedig nem volt nélkülözhetetlen számomra. 

Az az igazság, hogy ezt a kollekciót tényleg csak igazán fanatikusoknak, gyűjtőknek találták ki, ezért is van az, hogy csak nagyon kevés számú termék érkezett belőlük, egy két termék már a preview-on el is fogyott, így csak a legfanatikusabb rajongóknak fog jutni belőlük.


A Carine Roitfeld kollekció bemutatója:


Ez a kollekció sokkal jobban bejött nekem, az egész sokkal jobban illik hozzám, a személyiségemhez. Állítólag ez a hölgy legtöbbször füstös sminket visel, és az sem zavarja, hogyha az nem túl tökéletesen az ujjával készíti el.

Krisztián bemutatta az egyik lányon, hogyan kell gyorsan és egyszerűen füstös szemet készíteni az egyik palettával.




Nagyon tetszett a smink, mert tényleg nagyon jól állt ennek a lánynak. A paletta aljában lévő krémes bronzosító és a Tropical Mist rúzs pedig tökéletesen passzol a füstös szemfestéshez.

Ezután mindenkin kitört a Smokey-láz, mindenki szerette volna kipróbálni valamelyik palettát... Egy másik lányt is sikerült elkapnom, a sminkelés után. :)

Pár szó a palettákról: 

Nagyon praktikusnak tartom ezt a palettát, mert szinte ezzel az egy termékkel egy komplett smink elkészíthető, és könnyen, biztonságosan bárhova magunkkal tudjuk vinni. A baloldali Desert Camouflage paletta inkább fényes árnyalatokat, a jobboldali Jungle Camoufalge paletta pedig inkább matt árnyalatokat tartalmaz. Nekem a Jungle nem igazán tetszett, de a Desert annál inkább.


MAC Desert Camouflage Kit
Mindkét kitben szerepel a Carbon nevű matt fekete szemhéjfesték, ami egy kicsit vitatott termék a pigmentációja miatt (pl. Temptalia is lehúzta), de én úgy gondolom, hogy ehhez a füstös hatáshoz ez éppen tökéletes. Sokkal könnyebben lehet egy kevésbé pigmentált feketével "füstölni", mint egy erősen pigmentálttal, ráadásul építhető, tehát meg lehet erősíteni a színt, ott ahol szeretnénk, de nem kerül túl sok oda, ahol viszont nem szeretnénk.


Az Kit-ek aljában lévő krémes bronzosítók a Pro Sculpting krémekre hasonlítottak. Nagyon tetszett a Desert paletta, de vannak ilyesmi szemhéjpúdereim is, és a Pure Sculpture krémet is megvettem, ezért nem akartam ezt is megvenni. Illetve nem igaz, dehogyisnem akartam ... de muszáj volt lebeszélnem magam róla ... :( Viszont annak akinek még nincsenek ilyen szemhéjpúderei, vagy ilyen krémes bronzosítója, annak nagyon ajánlom, mert rettentően praktikus, és jól kihasználható szerintem.


Ti mit gondoltok erről a két kollekcióról? Tetszik valami nektek belőle?

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...