2012. október 9., kedd

Primör TAG


Én még soha ... nem találkoztam ennyi bloggerinával egy helyen.

Azt szeretem a blogolásban ..., hogy új embereket ismerhettem meg.

Jól érzem magam, amikor ... elkészül egy új poszt.

Első sminkcuccomat ... sosem felejtem el, az arany-rózsaszín szemhéjpúder miatt szerettem meg a sminkelést.

A legviccesebb eset, ami velem drogériában történt ... hogy a biztonsági őr szerette volna kiválasztani a leendő hajszínemet.

Ha három főt vendégül láthatnék egy vacsorára ... három profi sminkes lenne az, és kifaggatnám őket az életükről.

Ha valaki rólam készítene egy filmet, az én szerepemet ... Maura Tierney játszaná, mert állítólag hasonlítok rá. 

A blog a nevét arról kapta ... ,hogy úgy gondoltam, akkor vagyok igazán önmagam, amikor sminkben vagyok, az az én igazi arcom.

A vörös rúzs ... szerintem nekem rendkívül viccesen áll.

A divattal az a legnagyobb baj ... hogy túl gyorsan változik. A kedvenc fazonú nadrágod egyik pillanatról a másikra eltűnik a polcokról, és képtelenség beszerezni.

Ami nélkül nem megyek el sehová ... rúzsok, amikor csak tudom használnom kell, különben sosem fogynának el.

Számomra a stílus ... az sokfélét jelent, rengeteg féle stílusom van, de úgy is mondhatjuk, hogy még nem találtam meg az igazi stílusomat.


Remélem tetszett nektek, és szívesen kitöltitek páran.
Ha kitöltitek linkeljétek be, vagy töltsétek ki a poszt alatt!

2 megjegyzés:

  1. A biztonsági őr-ös ponton jót nevettem :D . Nálunk van egy tök cuki :D máskor szólt , hogy tudom-e hogy barna spirált vettem le a polcról?! Mondom tényleg? És tényleg az volt, még jó , hogy szólt :D .

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...