2017. október 27., péntek

Hasznos tipp sminkvásárláshoz - "Sminknapló"

A két kedvenc üzletemben a Pupa-ban és a MAC-ben gyakran kerülök olyan helyzetbe, hogy megtetszik valami, de nem tudom, hogy nekem van-e már belőle otthon.
A Pupa-ban mindig ugyanazokért a szemfestékekért vagyok oda, ha nem kontrolláltam volna magam, biztos, hogy egy-két szemhéjpúdert kétszer vagy háromszor is megvásároltam volna véletlenül.
Ennek elkerülésére találtam ki azt, hogy a táskám mélyén mindig ott lapul egy kis füzetke, amibe felvezettem ennek a két márkának a nálam fellelhető sminktermékeit, így hogyha gondba kerülök elő tudom venni, és ki tudom szűrni, hogyha már van esetleg belőle.
Külön felvezettem benne a MAC szemfestékeket, rúzsokat, paint potokat ... stb., a Pupa szemhéjpúdereket pedig típusonként listáztam, így könnyen el lehet igazodni rajta. 
A későbbiekben talán megcsillagozom a kedvenceimet is, így ha elfogynak akkor a "Sminknapló" segítségemre lehet a későbbi újravásárlásban is.

Nekem nagyon bevált, aki szintén hasonló problémával küzd, annak érdemes kipróbálnia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...