2012. február 18., szombat

Hajszelidítö projekt

A hajam egy teljesen önálló életet élő lény. Mindig az van amit ő akar, nem számít az, hogy én mit akarok, nem számítanak neki a divatirányzatok és az időjárás sem. Ha kiegyenesítem begöndörödik, ha begöndörítem kiegyenesedik. A babahajaim se akarnak felnőni, rakoncátlanul állnak össze vissza mindenfelé. Az a baj a hajammal, hogy folyton rendezetlen hatást kelt, pedig én igyekszem normálisan megszárítani. Párszor amikor beszárították a hajamat, akkor viszont egész jó lett, igaz, akkor se maradt úgy egy napnál tovább, másnapra már megint össze vissza göndörödött az egész. Sajnos nekem sose ment ez a hajbeszárítós dolog, a kétkezes művelet egy kicsit soknak bizonyul egyenlőre számomra.

Régen nem volt így, általános iskolában szép sűrű egyenes volt a hajam, az alja kicsit behullámosodott, majd gimnáziumban hullámosodni kezdett az egész, de még mindig rendezett külseje volt. Rájöttem, hogy a legnagyobb probléma a hajammal az, hogy tépett fazonra vágattam, így nincs elég tömege, nincsen tartása, emiatt áll össze vissza.

Most azonban úgy érzem, hogy ez nem mehet így tovább, vissza kell foglalnom a fejemen élő lényt. Mostantól újra az lesz amit én akarok.

A MOL 'Hajtson a szépségre' pontgyűjtési akciójának és persze a kedves főnökömnek köszönhetően, aki a pontokat gyűjtötte nekem most beruháztam pár új kellékre.
 



Nekünk sosem volt normális hajszárítónk, mindig valami kicsi bénát vettünk. Én meg iszonyatosan vágytam diffúzorosra, azt se tudtam, hogy mire jó igazából, de tetszett. A jelenlegi hajszárítónk életveszély volt, úgyhogy ennyiért (3990Ft) ezt szinte kötelező volt megvenni. És van hozzá diffúzor is ami nem nagy cucc :D nem tudom miért voltam így beleesve, talán pont azért mert nem volt, de most legalább ez is van. Van hozzá még egy szűkítő fej is, amivel könnyebb egyenesre szárítani a hajat.


Mivel nincs saját hajvasalóm ezért nem is szoktam gyakran használni, ezután se akarom túlzásba vinni, mert nem akarom tönkretenni a hajamat, de örülök, hogy már van nekem is sajátom, amit nyugodtan használhatok, elvihetek bárhová anélkül, hogy hiányozna itthon bárkinek. Elvileg nem csak egyenesíteni, hanem formájának köszönhetően göndöríteni is lehet vele. 4790 Ft volt, és egy ajándék körömlakk is járt hozzá. (Részletekért lejjebb... )


Ami viszont a leginkább kellett az ez a meleg levegős hajformázó (8490Ft). A feje mindkét irányba forog, ami gombokkal vezérelhető, hogy éppen merre, ha nem tartjuk nyomva egyiket sem, akkor pedig semerre sem forog. Tulajdonképpen egy hajszárító és egy körkefe ötvözete, ami pont az ilyen bénák miatt, mint én jött létre. Mivel nekem pont az nem megy, hogy a kettőt egyszerre alkalmazzam, ezért számomra ez hatalmas segítség, hiszen ehhez elég egy kéz is. Nagyon jópofa kis szerkezet. Eleinte persze nem igazán sikerült eltalálni, hogy éppen merre forogjon, és összevissza tekergettem a hajamat vele, meg néha túlforgattam, és majd kitéptem vele a hajamat, de egy idő után bele lehet jönni. A kütyü ionos technológiával rendelkezik, nem tudom, hogy amiatt vagy más miatt, de nagyon puha, selymes lett a hajam a használata után.

Ezt írják róla:

A BaByliss forgókefés hajformázóval hihetetlenül divatos frizurát varázsolhat magának, mintha fodrásznál járt volna. Használja száraz vagy nedves hajon és hagyja, hogy a nagy forgókefe dús és hullámos tincseket alkosson, miközben a puha kefe sörték és az iontechnológia lággyá és fényessé teszik a hajat.

Én is pont azért vettem meg, mert nem csak nedves, hanem száraz hajon is alkalmazható, így ha nem is mosok hajat minden nap, talán mégis sikerül majd belőnöm ezzel a frizurámat reggelente.
 

Vettem pár új Avonos hajkefét is, egyrészt azért mert nagyon tetszik ez az új pink dizájn, másrészt azért mert nem volt eddig körkefém, és reménykedem abban, hogy egyszer megtanulom használni, és a sima hajkefék is le vannak már amortizálódva nálunk, úgyhogy vettem azokat is, hogy akkor mér egyforma legyen. :)


A hajformázáshoz Nivea hajsimító krémet, és Avonos hővédő hajformázó spray-t használok. A krémnek nagyon finom lányos illata van, a spraynek meg fodrászatillata, de igazából kellemesek így együtt.

Remélem ezekkel a fegyverekkel felszerelkezve sikerül megvívni a harcot a hajammal, és ezután azt fogja csinálni, amit én akarok.


Ha kedvet kaptatok ti is valamelyiknek a megvásárlásához a pontgyűjtő füzeten megtaláljátok a részleteket, illetve itt: http://www.hajtsonaszepsegre.mol.hu/
Az akció február végéig tart, tehát még van elég idő az összegyűjtésre.

A füzet elején egy nagyon szép smink látható



Pár szót az ajándékba kapott körömlakkról...Borzalmasan ronda! :) Ez a fajta lakk a legutálatosabb lakk amivel találkoztam. Ez a gyöngyház szín nagyon béna, csikosan lehet csak felkenni, és mindenféle hibát kiemel. Egyszerűen utálom az ilyen lakkokat... Csak azért is magamon hagyom egy kis önfejlesztés céljából :)



Az akció keretében a pontok ARTDECO sminktermékekre is beválthatóak. A szemhéjpúder palettát még így is drágállom,  bár adnak hozzá mini hajvasalót, de a színei nem olyan jók, hogy számomra megérje megvásárolni bármelyiket is. A szemfesték alapozót azonban szeretném kiemelni nektek, tíz matricát kell gyűjteni hozzá, és csak ezer forintba kerül azokkal együtt. Nagyon megéri szerintem. Hogyha úgyis szoktatok tankolni, akkor tankolhattok a MOL-nál is egyszer, vagy ha nem szoktatok tankolni, akkor körbekérdezhetitek a közeli ismerőseiteket, és lehet, hogy lesz olyan aki szívesen hoz nektek pontokat.


A pontgyűjtő rész így néz ki


Szerintetek megéri gyűjteni ilyen pontgyűjtő akciókban?
Ti mire váltottátok vagy váltanátok be a pontjaitokat?
Használtok bármit ezek közül a termékek közül? Elégedettek vagytok velük?

4 megjegyzés:

  1. Húha, bevásároltál :D Kívánom hogy sikerüljön ezzekkel rendbeszedned a hajad :]

    VálaszTörlés
  2. Én összegyűjtöttem 2 kuponfüzetnyit, de végül rájöttem, h semmire nincs szükségem. Hajvasalóm meg szárítóm van, a többi meg nem létszükséglet. Kár, h a lakkokból csak ez a szín volt, mert a sötétlilájukat szívesebben kipróbáltam volna.

    VálaszTörlés
  3. Mostanában elég jól tartod magadat...Jó, hogy nem veszel meg mindenféle hülyeséget csak azért mert AKCIÓS. Annak jó ez, akinek valóban szüksége van valamire ezek közül a dolgok közül, mert így olcsóbban be tudja szerezni.

    VálaszTörlés
  4. A forgókefés hajformázóról írnál majd véleményt? Szeretnék én is venni, de nem vagyok teljesen meggyőződve róla, hogy milyet is kéne!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...