2012. február 13., hétfő

Kedvenc sminktermékem

Mostanában teljesen beleszerettem a rúzsokba. Eddig nudeimádatban szenvetem, de a MAC Party Parrot rúzsa megtörte nálam a jeget. Sajnos azt a rúzst nem sikerült beszereznem (itt szeretném megjegyezni, hogy ezt a rúzst tegyék bele az állandó szortimentbe!!!!), de a színárnyalatba anélkül is beleszerettem, hogy valaha is láttam volna élőben. Ez a meleg pirosas pink árnyalat valami elképesztő. Sikerült beszereznem pár hasonló árnyalatú rúzst, és azokat is nagyon megszerettem.


Ekkor ismerkedtem meg a Kate Moss Rimmel Lasting Finish rúzsokkal. Ilyen jó rúzsokkal életemben nem találkoztam. Csodásan krémesek, tökéletesen fednek, és tényleg tartósak. Eddig még egyetlenegy rúzsom se tartott ennyi ideig. A legnagyobb meglepetésemre még az evést, ivást is jól bírták, és nem foltokban, hanem teljesen egyenletesen kopott. A bordó árnyalat kivételével mindegyiket megvettem, ráadásul az első hármat úgy, hogy még csak meg sem néztem az árát, mintha megéreztem volna, hogy teljesen mindegy, mert megéri :)))

A Catrice rúzsok között is akad jópár szín, amire fáj a fogam. Ezek a rúzsok szintén nagyon jók, krémesek, jól fednek, imádnivalóak. Teljesen nyitott lettem a színárnyalatokat tekintően. Eddig az abszolút nude rúzsok, és a természetes, szájszínű színárnyalatok jöttek be, de mostmár szinte bármilyen meleg árnyalat érdekel. A krémes, nem csillámos, nem metálos textúra az ami leginkább tetszik. Kíváncsian várom a tavasszal megjelenő új színeket.

A Flormar márka is rendkívül széles rúzskínálattal rendelkezik. A krémesen lágy, de jól pigmentált rúzsok náluk is megtalálhatóak, szintén jó áron. Van egy két szín ezek közül is, amik rendkívül izgatják a fantáziámat.

A NYX márka Round Lipstick-jei is csodásak, vannak olyan színek amik nem tudják elkerülni a figyelmemet. A textúra elképesztő a krémes, csillámmentes rúzsoknál. Az ára is nagyon baráti, de kevésbé elérhető széles rétegek számára, hiszen külföldről rendelhetőek. Az az egykét rúzs, amit kb. 2 dollárárt vettem felér egy tízszer annyiba kerülővel is, tehát aki sokallja a postaköltséget, és ezért nem rendel, azt javaslom dobjon nyugodtan párat a kosarába, mert azzal együtt is kifizetődő lesz a vásárlása. (Mondom ezt én, aki direkt akkor rendelt, amikor ingyenes volt a szállítás ... hehe)

Amiket még jónak tartok, azok a KIKO márka rúzsai. Van köztük mindenféle finishű; matt, fényes, de nekem a krémes textúra a kedvencem. Most akciós várom vásárolhatóak meg, így áruk jelenleg 2-3 euró, amennyiért a hülyének is megéri. Nemsokára ismét lesz szerencsém hozzájuk Olaszországban. Kínálatukban inkább lágyabb árnyalatok, natúr színek, illetve piros, bordó színek találhatóak meg, de majd jól kinyitom a szememet.

A MAC rúzsait imádom, fantasztikusak, fél perc alatt ki tudnék választani tízet, ami nélkül nem vagyok hajlandó tovább élni. De sajnos a magas minőség magas árral is párosul, és bár eddig is vettem már MAC rúzsokat, mégis be kell látnom, hogy nem vehetek meg akármilyen színárnyalatot amit csak szeretnék, mert ha én bírnám is a tempót a szájkenegetésben, a pénztárcám biztosan csúnyán lemaradna. Ezért is örülök, hogy találtam olyan rúzsokat a MAC-eseken kívül, amik megfelelnek az elvárásaimnak. Természetesen nálam ő a TOP márka bármiről is van szó, nagyon elfogult vagyok velük kapcsolatban, de el kell ismerni, hogy van mellette sok már márka is, ami ha nem is éri utol, de felveszi vele a versenyt.

Régóta szerettem volna kipróbálni a pirosat, egy két mintarúzzsal próbálkoztam is, de sosem az lett belőle, hogy megszerettem, hanem mindig borzasztóan idegennek hatott rajtam. Aztán találkoztam egykét olyan krémes textúrájú rúzzsal, ami inkább pink mint piros. A hideg pink színek is furcsán mutattak rajtam mindig, de ez a meleg színárnyalat tökéletes választás annak, aki idegennek érzi a pirosat. Ez sokkal fiatalosabb, de mégis nagyon dögös, nagyon vagány tud lenni.

Mostmár szívesen kipróbálnék mindenféle színárnyalatot; korallt, narancsot, még fenti képen található sárgát is. Tényleg áttörte a jeget egy számomra elérhetetlen kis csoda :)

A Kate Moss féle piros rúzs pedig kezd szintén a szívemhez nőni. Tökéletesen eltalált piros árnyalat. Örülök hogy van egy ilyen rúzsom. Remélem lesz majd olyan alkalom, ahova viselni tudom. (Az itthoni betegeskedést kivéve :D XD)


Azt hiszem nem veszek többet szájfényt, ugyanis az ajkaim foglaltak. Imádom a rúzsokat ... büszkén jelentem ki, hogy ők a kedvenc sminktermékeim.






4 megjegyzés:

  1. Én egyértelműen a színes, élénkebb rúzsokat preferálom, megéri kísérletezni velük, meglásd.;)
    A Kate Moss Rimmelesekre egyébként én már nagyon rég vadászom, de még mindig nem futottam beléjük sehol sem.:((

    VálaszTörlés
  2. Egy csomó ideig én sem találtam őket, bosszantott is a dolog. Aztán egyszer kicsit jobban kinyitottam a szememet, és megláttam, hogy a sima Lasting Finish rúzsok mellett kaptak helyet a szortiment részeként. Nem a limitált dolgoknak fenntartott részen kell keresgélni. Aztán lehet, hogy tényleg nincsen ott ahol te nézted, de javaslom, hogy keresed a sima rúzsok között.

    VálaszTörlés
  3. Az elérhető márkák közül én milyet is fogok venni a segítségeddel?
    Talán még valami vadabbat is bevállalok... :P

    VálaszTörlés
  4. Ajánlom a Catrice Ultimate Shine 150 Berry Pink színű rúzsát! Kimenő termék, ezért most csak 599 Ft! Isteni darab!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...