2012. május 10., csütörtök

Catrice Revoltaire Colour Bomb körömlakk update

Nem bírom magamban tartani, rögtön az elején elárulom, hogy ez életem LEGJOBB körömlakkja.  Nem tudom hogy csak ez a lakk ilyen jó, vagy a többi Catrice lakk is ilyen szuper, de bevallom erősen meglepődtem rajta. (Az eddigiekkel nem ez volt a tapasztalatom.) Az állaga elég sűrű, kicsit gélszerűnek mondanám, jól elterül, szépen csillog, intenzív a színe.  

Catrice Colour Bomb


Sokáig bírta, elég tartósnak bizonyult. Amikor kicsit kopni kezdett, ráfestettem az előzőre, olyan volt mintha újonnan festettem volna. Ekkor készültek a fotók is. Ez az első körömlakkom, amire azt tudom mondani, hogy építhető is. Az egyik körmömön volt egy sérülés, és teljesen el tudtam tüntetni vele, nem látszódik meg, hogyha csak az egyik területre kenünk újabb réteget, szépen egybeolvad az alatta lévő réteggel, elsimítódnak a szélei.


A lényeg, hogy imádom, azonkívül, hogy csodaszép a színe, szuper a tartóssága és a minősége is.
Kár, hogy limitált....
(Lehet, hogy kevés volt egy belőle?)

Nektek hogy tetszik? Vettetek valamit a kollekcióból?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van!Amint kint lesz itt is kíméletlenül lecsapok rá:)

    VálaszTörlés
  2. Áhhh...ez a szín is nagyon tetszett, de én a limeos, zöldes szín mellett döntöttem..:)
    De igazából a 3 élénkebb színű lakk közül mindegyik tetszett volna..:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...