2012. május 27., vasárnap

Az elsö müköröm...

Mindig is tetszettek a csillámos végű műkörmök, de valamiért sosem próbáltam ki...most eljött az idő


Egy kuponnak köszönhetően végre rászántam magam arra, hogy kipróbáljam.

Próbálkoztam körömlakkal is ilyen hatást elérni, és sikerült is szép körmöket alkotni, de sajnos sosem tartottak egy hétnél tovább. Szépek voltak, de be kell vallanom sosem voltak ilyen szép fényesek, és ennyire csillogóak. Ráadásul most nem is kell hetente megújítani, és folyamatosan attól rettegi, hogy letörik.

Végre valami csoda folytán sikerült megnövesztenem a körmömet, valójában ennél hosszabb volt előtte a körmöm, szóval nem a hosszabbítás miatt volt szükségem rá, és egész erős is volt, de szerettem volna ilyen szép csillámlást elérni végre. Nagyon könnyen megszoktam, mivel előtte is hosszú volt a körmöm, ami kicsit még szokatlan, az az, hogy a kocka forma miatt a szélei picit hegyesebbek.
Nagyon örülök, hogy végre rászántam magam. Egyenlőre visszafogottabbat készíttettem, de ki szeretnék próbálni ennél kicsit vadabbat is. 


3 megjegyzés:

  1. Szép lett, szerintem szeretni fogod...én is azon filózok, hogy visszatettessem-e őket.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez a "kocka forma" nagyon elavult, ódivatú... Sokkal szebbek a természetesnek ható mandula formájúak

    VálaszTörlés
  3. Calo(z) köszi :) megértem amúgy h mindenki egy idő után visszateteti :) kevesebb a macera.

    Sunshinebarbiee: Nem követem a műköröm divatot:) Én szerettem volna többfélét kipróbálni, a következőt én is mandulaformájúra tervezem. Egy valami nem tetszik, aminek hegyes a vége.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...