2012. január 12., csütörtök

Tag von Katie

Sokan kitöltöttétek ezt a kérdőívet. Nagyon ütős kis tag-nak tartom, ezért mindenképpen szeretném én is megosztani., végre jut rá időm nekem is. Ügyi vagy Katie! :)


Porpúder vagy kompakt púder?
Én nagyon szeretném szeretni a porpúdert, de valahogy mindig kiszóródnak. Pedig maga a termék szimpatikusabb, de egyszerűen nem tudom kezelni a dolgot, ezért a kompakt púdert választom. (Egyszer az új Essence-es fehér mattító púder utazott a neszeszeremben, jól bezártam, de mégis kiszóródott...) 

Szemceruza vagy szemhéjtus?
Legszívesebben a köztes megoldást választanám, azokat amiket úgy hívnak, hogy eyeliner gel, amik ceruza formába zárt tusok, azaz "tusceruzák" :) De ezt némiképp csalásnak vélem, ezért a ceruza mellett voksolok.

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza?
Őszintén szólva én eddig nem éreztem, hogy bármit kellene tennem a szemöldökömmel a formázáson kívül. Festés akkor indokolt, hogyha valaki jóval világosabbra festi a haját, és nem illik hozzá a szemöldöke. Akkor is zavaró lehet, hogyha túl világos a szemöldök a hajhoz képest. Ebben a második esetben azonban elég a szemöldökceruza is, amit én szívesebben választanék, mint a tartós szemöldökfestést. Leginkább azonban matt barna púdert használnék a szemöldököm rendbetételéhez.

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Senki se tudna rávenni arra, hogy tincses műszempillát rakjak fel magamnak. Szívesen kipróbálnám, ha valaki feltenné nekem, de sokkal egyszerűbb egybe odatenni a sorosa. Bárki otthon, saját magának, könnyedén fel tudja helyezni, minek akkor bonyolítani?

Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Általában utána, de én néha a szemem körül előtte és utána is használok.

Primer vagy sminkfixáló?
Én inkább sminkfixálót szoktam használni, de csak ha extrém bevetésre készülök a sminkemben. Vannak azonban olyan nagyon jó minőségű primerek, amik nagyon jót tesznek a bőrnek, és helyettesíteni lehet vele a nappali krémet (pl Mac), azokat viszont jónak tartom, de az átlagos primereknek nem látom sok értelmét.

Alapozó vagy BB krém?
Nagy dilemma számomra ez a kérdés. Én egyszer az egyiket, máskor a másikat használom. De én BB krémet választanék inkább, ha dönteni kell.

Szájfény vagy rúzs?
Egyértelműen rúzs. A szájfényeket nem nagyon kedvelem. Mostanában sikerült beszereznek egy két darabot, amit megkedveltem, de nálam a krémes állagú rúzsok a nyerők.

Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Préselt szemhéjpúder, mert praktikusabb. A pigmenttel is az a bajom, hogy szétszóródik. Én a pigmentjeimet is préselni szoktam, pont emiatt.

Avon vagy Oriflame?
Sokkal több Avonos termékes van, de az Oriflame-re szavazok, mert szerintem jobban követi a sminktrendet. Az Avon talán  picit öregesebb színvilágában, kevésbé változatos.

Transzparens púder vagy színezett?
Ha már van színezett, akkor miért ne használjuk ki?

Színes smink vagy natúr smink?
Nálam ez nem kérdés, natúr. Színes smink alkalomhoz illik inkább. Én legtöbbször natúr sminket viselek.

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
Jó lenne, hogyha egyszer lejönne úgy a lehúzható, ahogy szeretném, és akkor nem kellene vesződni a lemosással. De eddig még egyszer sem történt így.

Bronzosító vagy pirosító?
Pirosító, egyszerűen jót tesz az arcnak. Maximum csalunk és barna pirosítót választunk :)

Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés?
Őszintén szólva én egyiket se teszem szívesen. Leginkább azért, mert nem marad meg a hajamban egyik sem. Általában tíz perc után úgy áll, ahogy ő akarja, külön életet él. De ha azt nézem, hogy én mit szeretnék inkább elérni, hogy milyen legyen, akkor hajegyenesítés.

Csillogó vagy matt?
Mostanában odavagyok a csillámokért...főleg a csillámos körömlakkokért. Csillámtündérré váltam tőlük, ez a legfőbb fegyverem mostanában, úgyhogy ez most nálam egyértelmű. Csillogjon minden!!!

Hosszú pillák vagy dús pillák?
Szerencsém, van mert elég hosszúak a szempilláim, úgyhogy én nekem csak dúsításra van szükségem, én mindig ilyen turbózást nyújtó szempillaspirált keresek.

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Érdekes átalakuláson mentem keresztül az utóbbi időben. Egy-két éve szerintem még nem tudtam volna elképzelni azt, amit mostanában művelek a körmeimmel :) Élénk színűre szavazok.

Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
Sose kelnék fel előbb amiatt hogy hajat mossak. Igen igaz az, hogy este könnyen elaludja az ember, de az én hajam sose azt csinálja, amit én mondok neki, úgyhogy emiatt nem érdemes előbb felkelni.

DM vagy Rossmann?
Én a Rossmannra szavazok, dm nekem túl steril, nekem kellemesebb a Rossmann.

Csillámpor vagy strasszkő?
Strasszkövet ne!  Sehova... minek?

Borotva vagy gyanta?
Kicsi a fájdalomküszöböm, borotva... (vagy epilátor).

Műköröm vagy lakkozás?
Még sose volt műkörmöm, úgyhogy azzal kapcsolatban nincsenek tapasztalataim. Tetszik az, hogy lakkozással könnyen és gyorsan érhetünk el bármit, úgyhogy egyenlőre kitartok a lakkozás mellett.

Rövid vagy hosszú haj?
Nagyon sokféle hajam volt, volt eléggé rövid is....nem volt jó :) Hosszú!

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
Nude, nude, nude ...!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...