2011. november 24., csütörtök

Holnap ingyenes szállítás a Sigmánál

Holnap a BF2011 kódot használva ingyenes szállítással rendelhettek a Sigmától. Az akció csak a holnapi napra vonatkozik.

Aki a Dry'n Shape ecsetszárító tokra vágyik, az használja a TIFFANY5 kódot, mert ez plusz 5 százalék kedvezményt von maga után.

Illetve érvényes november 30-ig a PSW2011 kód is, amivel 10%-os kedvezmény vehető igénybe. Illetve 30$ fölött egy ecsetet kaptok ajándékba, 75$ felett pedig egy mini szemhéjpúder trió lehet a tiétek ingyen.
(legalábbis nagyon remélem, hogy összevonhatóak a kedvezmények :) ) A kedvezmények nem összevonhatóak 

Ezen felül számos termékből külön akcióval készül a Sigma:
  • Már nem csak a Premium travel kit érhető el 10$ kedvezménnyel, hanem az alap Travel Kitnek is megrövidült az ára
  • A hatalmas neszeszerek, vagyis MAXBag-ek ára is csökkent
Nézzétek meg a kedvezményeket itt:
Sigma special deals

Használjátok ki ezeket a fantasztikus kedvezményeket, mert ez nagyon jó lehetőség!


Én pontosan egy éve várok erre. Tavaly ilyenkor fedeztem fel magamnak a Sigma ecseteit, de sajnos éppen a Black Friday után pár nappal kezdtem keresgélni róluk információkat a blogokon. Nagyon ideges lettem, hogy sikerült lecsúsznom róla. De talán nem is baj, mert azóta sokkal jobban megfontoltam azt, hogy mit érdemes megvennem.

Először a Complete kit és a Premium Professional Kit keltette fel a figyelmemet, szerettem volna egy teljes körű profi ecsetkészletet. A kettő ára azonban még 10$ kedvezménnyel is elég sokba kerül, így más alternatívát fogok választani, méghozzá a Travel Kiteket, mert nagyon jó ecsetek vannak bennük, ami ezekből kimaradt, arra nincs is szükségem, és sokkal olcsóbban kijönnek. A minőségük semmiben nem különbözik a "rendes" méretű ecsetektől. Ráadásul én jobban szeretem a rövidebb ecseteket, nekem ez sokkal jobban kézre esik. Az egyik a az új The Cities Collection tagja lesz.


Annak is megéri most rendelni, aki csak egy két ecsetet szeretne rendelni, hiszen annál a mennyiségnél éri meg a legkevésbé fizetni a postaköltséget.

Remélem ti időben észreveszitek a kedvezményt, és nem utólag fogtok puffogni, mint én tavaly, hogy lemaradtatok róla :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...