2011. november 18., péntek

MAC Ice Parade Festive Kit

Amikor először megláttam Lollynál a MAC idei karácsonyi kollekcióját azt hittem sírva fakadok. Borzasztónak találtam, utálom az ezüstös, hideg színeket. A fehér csomagolástól is frászt kaptam, elsőre olyan olcsó hatást keltett számomra. A tavalyi Tartan Tale kollekció teljesen eltalálta az ízlésemet. Aztán nézegettem, nézegettem a képeket, és találtam köztük egy két olyan dolgot amit szívesen megnéztem volna élőben. Aztán amikor megtudtam, hogy a szemhéjpúder paletták teteje, egy ezüst csillámos hógömb akkor az már kifejezetten érdekelt. Aztán szépen lassan sikerült megtalálnom azokat a dolgokat, amiket szívesen megvásároltam volna.

Az ecsetszettek közül a fehér szőrű ecsetszett hozott lázba, mert ilyen típusú ecsetek még nem voltak benne semmilyen szettben, de aztán nagyon felhúzott az, hogy az ecsetek "érinthetetlenek", ráadásul nem sok jót hallottam róluk, ezen felül furcsa sárgás színük volt élőben, úgyhogy ez hamar ki lett húzva a listámról. 

A másik ami megtetszett, az az Iced Delights Wintercool lip bag, mert mostanában nagyon megtetszettek a nude rúzsok, és ebben a szettben található az egyik legkedveltebb MAC nude rúzs, a Créme d'Nude. De szerencsére kipróbáltam még az üzletben, és láttam, hogy borzasztóan elüt az én színeimtől, nagyon béna volt rajtam, úgyhogy ezt az ötletet is elvetettem.

A harmadik ami érdekelt, és ami végül elnyerte a tetszésemet, az a Nordstorm Exclusive Festive Frost Face Kit volt. Közben meg egészen megszerettem ezt a sok ezüstös csillogást is. :)

Így néz ki kívülről a doboza
A doboz tartalma
Sokaknak nem tetszett ez az átlátszó műanyag neszeszer sem. Nekem viszont ez kifejezettem megtetszett, arra gondoltam, hogy repüléshez milyen jó lesz, oda kifejezetten átlátszó, zárható tasakba kell berakni a dolgokat, nahát ez viszont pont megfelel a célnak:)


A paletta tartalma: Négy meleg színű szemhéjpúder, egy matt, két veluxe pearl, egy frost textúrájú. Illetve egy Buff nevű matt nagyon természetes színű pirosító, ami a szemhéjpúdereket elcsúsztatva bújik elő. 


A rúzs Imagine this nevet viseli, és hozzám sokkal inkább passzoló, a créme d'Nudenál kicsit barnásabb, sötétebb nude árnyalatban pompázik.
A szájfény nagyon klassz, élőben tiszta csillámlás az egész, meg is ijedtem tőle rendesen, de a számon már egészen visszafogott, áttetsző, és sokkal kevésbé csillámos.

Az ecsetekről röviden annyit, hogy szépek. Nem olyan rosszak, mint mondjuk az AVON ecsetei, vagy bármilyen gagyi minőségű ecset, annál azért jobb. Puha a szőrük, de nem elég tömöttek. Talán a púderecset a legjobb, de nem púderezésre, inkább pirosításra, mert nem valami széles a feje, a ferde szőrű szemhéjpúder ecset satírozáshoz jól működik, másra nem nagyon, a ferde szőrű szemkihúzó ecset/szemöldök ecset szerintem pedig túl puha szőrből van, nem lehet vele emiatt vékony vonalat húzni, így szerintem nem felel meg a céljának. Nem a megszokott MAC minőség, de összességében nem olyan rosszak. Igyekszem úgy tekinteni rájuk, hogy ajándék volt a szetthez.

Végül kipróbáltam hogy a neszeszer valóban megfelel-e majd utazásokhoz.
A kedvenc BB krémem már nem fél el benne
Ezeket sikerült belepréselnem
Azt kell hogy mondjam, hogy a promó képek alapján picit nagyobbnak képzeltem el, mint amilyen valójában, de talán egy hétre bele lehet pakolni, főleg hogyha az ecseteket nem nyomorítjuk bele :)


Közben rájöttem, hogy a palettákat is teljesen felesleges volt belegyömöszölnöm, hiszen azok nem is folyékonyak, tehát nem muszáj őket belerakni. Ebben az esetben viszont nagyon jól be fog válni szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...