2011. november 15., kedd

Lancome Beauty Box

Tavaly karácsonykor nagyon szemezgettem az Estee Lauder karácsonyi szettjével, de aztán úgy gondoltam, hogy nincs rá feltétlenül szükségem, és kellett volna vásárolni mellé egy parfümöt is, de nem volt olyan amit szívesen megvettem volna...úgyhogy ugrott az ötlet.

Viszont idén amikor kinyitottam a Douglas magazint és megpillantottam őt, rögtön tudtam, hogy kell nekem, és nem döntöttem rosszul, hogy a tavalyi lehetőséget kihagytam...ugyanis ez sokkal jobban illik hozzám, mint az Estee Lauder. Szeretném bemutatni nektek az idei Lancome Beauty Box tartalmát:

Kívülről így néz ki, semmi extra
Aztán a csomagolás után egy nagy fekete csillámos táskát vagy neszeszert kapunk, amit egy Lancom rózsa díszít.
Szerintem nagyon klassz, rengeteg minden elfér benne
És íme a tartalom is: 
Található benne egy teljes méretű kétfázisú szemfesték lemosó
Illetve kis kiszerelésű termékek az alábbi "Fiatalság előhívó" termékcsaládból: http://www.lancome.co.uk/_en/_gb/genifique/genifique-269013.aspx
Egy kis kiszerelésű arckrém, egy szemránckrém, és egy koncentrátum. 

Található benne egy kisméretű fekete szemceruza, háromféle kis kiszerelésű szempillaspirál, és kis kiszerelésű rúzs, egy utazó változatú alapozó, egy paletta és egy pirosítóecset. Illetve egy kis füzetecske, ami bemutatja a termékeket. 

A pirosító ecset nagyon jó minőségű, tömött és puha

Tient Miracle alapozó 03 Beige Diaphane színben
(általában ezt a színt szokták mintaként berakni újságokba)
Kis kiszerelésű rúzsok

Színkódok


Kinyitva
 Található benne egy korallos pirosas rúzs, egy természetes rózsaszínes színű, illetve gyengébb fedésű inkább krémes állagú rózsaszín színű rúzs.
Look Book
A Look Book bemutatja  a termékeket, illetve három féle sminket mutat be. Szerintem aranyos, de felesleges.




A paletta kívülről nem valami szép

Belülről viszont a felesleges béna ecseten kívül már annál inkább biztató

A paletta színei

Szemceruza + rúzsok
Szempillaspirálok
Nagyon jó ötletnek tartom a kis kiszerelésű szempillaspirálokat, mert nem csak utazáshoz tökéletes, hanem azért is, mert ki lehet próbálni a hatást anélkül, hogy megvennénk a nagy méretű szempillaspirálokat. Sőt véleményem szerint, nem is kéne nagy méretű szempillaspirál, ugyanis ezekben is elég sok festék van, és tudjuk jól, hogy a szempillaspirálokat úgyis gyakran le kell cserélni, ez meg szerintem éppen elég lenne arra a pár hónapra amíg ajánlott használni egyet.


És íme a csodás parfüm ami mellé a szettet vettem, ami szintén akcióban van most, így ehhez is kaptam ajándékba egy kis szempillaspirált és egy szemceruzát. Így néz ki csomag:

És persze mindent a Joy napok alatt vettem kuponnal, plusz felhasználtam a Douglas törzsvásárló kártyámat is, tehát nagyon akciósan sikerült hozzájutnom ezekhez a termékekhez. Mindenféle kedvezménnyel éltem, amivel csak lehetett :) 

A dobozon lévő rózsás gumis szalag pedig nem tudom, hogy mi célt szolgál eredetileg, mert sehol nincs feltüntetve, de én hajpántként hasznosítottam.



4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép csomag és jobb mint az Estée Lauder idei piros lakk"bőröndje".

    VálaszTörlés
  2. Nekem az is tetszik :) de ez jobban.
    MAC is csinálhatna ilyet :) Jó lenne...

    VálaszTörlés
  3. Én ugyanebben a komboban vettem őket! Sztem ez a négy spirál tuti kitart egy évig, vagy tovább. Tok jó ötlet a gumiszalagot hajpántnak használni!
    Jelenleg itt tartok a blog visszaolvasasaban, és őszintén mondom, h nagyon hasznos posztokat írsz és tetszik a nyelvezet valamint a stílus is! :)

    Sent from my iPhone

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Aranyos vagy :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...