2012. november 19., hétfő

Max Factor Flawless Perfection pirosító - teszt

Miután megkaptam a Max Factor csomagomat, és elkezdtem tesztelni a termékeket rájöttem, hogy a leginkább nekem való csomagot sikerült felkapnom a Bloggertalin. :) Azok a színek, amik benne voltak tökéletesen illenek hozzám, én is ezeket a színeket választottam volna. :)

Max Factor Flawless Perfection blush
A csomagban volt egy pirosító is, ami elsőre nem kötötte le túlságosan a figyelmemet. A csomagolása rettenetesen ronda, és ósdi, ráadásul a pirosító kijárt a tokból, ugyanis a ragasztó elengedett. Aztán kipróbáltam a pirosítót, és rájöttem, hogy egy nagyon jó termékről van szó. A 220 Classic Rose egy szép barackos-rózsás színű, szatén fényű pirosító, ami nagyon szép természetes pírt ad a bőrnek, és eléggé tartós is. Én inkább világos bőrűeknek ajánlom ezt az árnyalatot, mivel ez egy eléggé világos szín.

Max Factor Flawless Perfection Blush - 220 Classic Rose
(természetes fényben - vakuval)
Később rájöttem, hogy milyen jó az, hogy kijár a pirosító a tartójából, hiszen elég volt egy biztosító tű arra, hogy kiemeljem, és depotáljam, így könnyebb bele tudtam tenni a Madina palettámba. Ráadásul a pan alakja is szuper depotáláshoz, hiszen a négyszögletes potokat sokkal könnyebb egymás mellé helyezni, mint a kör alakúakat. A doboza hátuljáról lehúztam a matricát, majd körbevágtam, és a pan aljára ragasztottam a színárnyalatot. A palettába nemcsak a pirosítót, hanem a kis pirosító ecsetet is beletettem, mert éppen belefért. :) Nem hiszem, hogy sokat használnám, de ha esetleg úgy adódik, hogy szükség lesz rá, akkor legalább kéznél lesz egy ecset is.

Max Factor Flawless Perfection Blush
A Madina palettám ezzel be is telt. Már bánom, hogy nem vettem többet belőle, mert 11 euróért nagyon jó áron volt szerintem. Gondolkoztam, hogy veszek egy Z palettát is, de drágállom kicsit. Alul láthatjátok, hogy mivel töltöttem fel a palettámat. El tudnék képzelni még egypár Max Factor pirosítót benne egymás mellett. :) Később lehet, hogy megveszek pár másik színárnyalatot is.


Bár a csomagolása eléggé régimódi, és emiatt esetleg könnyen átsiklik rajta a szemünk az üzletben, azért vessetek ezekre a pirosítókra egy pillantást, hátha éppen olyan színt találtok közöttük, amilyet éppen kerestek... :) Nekem a Chestnut színárnyalat mozgatta meg még ezen kívül a fantáziámat. :)

6 megjegyzés:

  1. Nekem a Chestnut árnyalat van meg :) Először úgy gondoltam, hogy sokkal jobb lett volna egy rózsaszínes árnyalat, de aztán nagyon megszerettem. A csomagolás tényleg nem a legjobb, de egyébként nagyon jó termék!

    VálaszTörlés
  2. Ohh ez a Madina gyönyörű:) Imádok sminkes blogokat nézegetni, csak én olyan béna vagyok:(

    http://berni-fashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. A Disney szemhéjpúderek olyan jópofák :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem is merem nagyon használni őket, nehogy eltűnjenek :D

      Törlés
  4. én nem tudom, h mi vonzza a nőket a z palettához, ez nekem sokkal jobban tetszik, ebbe már belefér valami! :)

    én is chesnutot kaptam, Vikihez már kirepült és már tesztelte is, a világos bőrén is nagyon jól mutatott, szóval ajánlom.
    szerintem is nagymamás a csomagolása, nem ártana picit modernizálni ezt a terméket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Z palettából szintén nagyot vennék, de nem éri meg annyiért. Ez viszont nagyon megéri, de nem látom már fent ezt a palettát a honlapjukon. Ez az arany mondjuk limitált szín volt, de fekete is volt anno, ráadásul az csak 10 euro volt.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...