2012. június 23., szombat

Lancome Bi-Facil szemfestéklemosó teszt

Még a Lancome Beauty Box része volt ez a szemfesték lemosó, de amíg a többi nem fogyott el, nem akartam használatba venni. Most viszont elkezdtem tesztelgetni, úgyhogy gondoltam megírom mik a tapasztalataim vele kapcsolatban.


Kifejezetten utálom a kétfázisú szemfesték lemosókat, mert mindig túl nehezek, olajosak, és ez nem tesz túl jót egy amúgy is zsíros/vegyes bőrű arcnak. Amivel eddig tapasztalatom volt, arra elmondható, hogy olajos maradt tőle a bőröm, csípte a szememet, bár igaz eltávolított mindent, de nem voltam velük elégedett. Valószínűleg ez is volt az oka annak, hogy eddig hagytam pihenni a dobozban ezt is, és nem voltam kíváncsi rá. Most hogy elfogyott a sminklemosóm, elővettem, mert nem maradt más.

Nem feltétlenül volt rá okom, hogy mellőzzem, hiszen egy high-end, és díjnyertes termékről van szó. 2011-ben az InStyle Best Beauty Buys és Temptaliánál az Editor's Choice Awards győztes sminklemosója volt.

A sminklemosó tehát kétfázisú, összerázás után kell használni. Egyből leszedi még a sötét szemfestéket is, egy pillanatig ha rajtam hagyom a sminklemosós vattakorongot a kifestett szememen, akkor szinte egyben le lehet "húzni" róla a sminket. A vízálló sminkekkel is könnyen elbánik. Nem csípi a szememet sem, úgyhogy nagyon jól teljesít ez a sminklemosó. Az eddigiek közül ez szedte e a leggyorsabban, ezt ki merem jelenteni.

Lancome Bi-Facil

Van valami amit viszont nem értek. Ahogy a dobozon is láthatjátok "non oily" vagyis nem olajos formulát ígér, és meg is néztem az összetevőket, és ott is jól látszik, hogy nem használtak fel hozzá semmilyen olajat. De akkor miért hagy mégis olajos nyomot a bőrömön, annak ellenére, hogy azt ígéri, hogy nem? Ez a réteg persze sokkal kevésbé érezhető, mint egyéb ilyen típusú sminklemosókkal, de egyszerűen nem értem a jelenséget. Azt szoktam tenni, hogy egy papírtörlővel felitatom az arcomról a "nemolaj" olajat, és így nem marad fényes, és csillogó az arcbőröm, de sajnos tényleg felszaporodtak a pattanásaim azóta mióta ezt használom (csak pár nap). Ilyen olvadós időben az én vegyes arcbőrömre nem biztos, hogy ez a legmegfelelőbb sminklemosó.

Akinek nincs vegyes/zsíros bőre, az keresve se találhat ennél jobb sminklemosót, de akinek az van, annak nem valószínű, hogy ez a legjobb választás.

Azt fogom tenni, hogy kizárólag a szememre és szemkörnyékemre fogom ezt használni, és az arcom többi részére egy másik, könnyedebb sminklemosót fogok használni.

Nem tudom, hogy miért tapasztalható az, hogy mégis kicsit olajos érzetet hagy maga után, amikor elvileg pont az ellenkezőjét kéne tapasztalnom. Hogyha nem olaj van benne, akkor mi van a nehezebb rétegben, ami az egyik alkotóeleme?

Valakinek van még tapasztalata ezzel sminklemosóval?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...