2012. június 17., vasárnap

Újdonság - KIKO Ultra Glossy Stylo rúzs

Nagyon szeretem a krémes állagú rúzsokat, aminek kicsit áttetszőbb a fedése, így könnyebb velük dolgozni, akárhol könnyen fel lehet őket frissíteni. Mostanában nagyon divatosak azok a rúzsok, amik nem csak színt adnak az ajkaknak, hanem ápolják is azokat. Nyáron pedig még inkább előtérbe kerül a fényvédelem is, amivel kevés rúzs rendelkezik.
A KIKO újdonságai között felfedeztem a Ultra Glossy Stylo rúzsokat, amik pont ezeket a tulajdonságokat ötvözik magukba.


Már így látatlanban is imádom őket, a 21 színből vagy hatot kapásból megvennék. Ezek a fajta rúzsok azért szuperek, mert ápolnak és védenek, de emellett szuper fényessé varázsolják az ajkakat. Én a szájfényekkel nagyon nem vagyok kibékülve, egyetlenegyet kivéve, én szájfény helyett ilyen típusú rúzsokat használok a fényes finish eléréséhez. Az ára 4,9 €, ami szerintem nagyon kedvező. A koncepció picit a MAC Sheen Supreme rúzsokra emlékeztet engem, de ezek között nem mindegyik egyforma fedésű. Van köztük olyan is, aminek a színe meg se látszik szinte, inkább csak fényt ad, és inkább csak ajakápoló jellege van, de van köztük olyan is, aminek teljes a fedése.


 A mandarin és a korall szín máris belopta magát a vágyaim közé, de a lila is türkiz eléggé figyelem felkeltő (bár azoknak a tesztek szerint nem nagyon van színe).


Itt láthatjátok a 806-os (mandarino/tangerine) színű rúzsról készült tesztet. Nekem nagyon tetszik.

Itt pedig a lila és türkiz színt nézhetitek meg közelebbről.


Hogy tetszenek nektek ezek a rúzsok? Ti is szeretnétek, hogyha nálunk is lehetne KIKO termékeket kapni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...